062 205 366 (0) (0)    

Pravilnik o reklamacijama

Reklamacije

U slučaju nezadovoljstva robom kupljenom na webshop-u www.ratar.rs, kupac ima pravo da je vrati u roku od 8 dana od dana isporuke, i to tako što će poslati pisano obaveštenje na e-mail adresu office@ratar.rs ili na adresu ul. Bul Mihaila Pupina 10 i, 11070 Beograd.

Kupac može vratiti robu isključivo ako je neoštećena, u originalnom pakovanju i ima prateću dokumentaciju koja je zajedno sa njom isporučena (račun, garancija, uputstvo za upotrebu).

Ukoliko kupac robu kojom je nezadovoljan vraća poštom, troškove ove dostave snosi on sam.

U roku do 14 dana od pristizanja obaveštenja o povratu robe od strane kupca, a nakon prijema neoštećene robe u originalnom pakovanju i sa svom pratećom dokumentacijom, naše preduzeće će kupcu vratiti celokupan iznos, na isti način na koji je uplata izvršena, osim ako se izričito ne zahteva drugačije.

Pre predaje poručene robe kurirskoj službi, naši zaposleni će je detaljno proveriti i osigurati da na njoj nema vidljivih oštećenja. Roba će biti pakovana na način koji sprečava njeno oštećenje u prevozu. Prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, kupac je dužan da je pregleda i za sva eventualna oštećenja uloži prigovor licu koje vrši isporuku. 

Ukoliko kupac nakon preuzimanje pošiljke (po odlasku predstavnika kurirske službe) na robi primeti fizička oštećenja nastala tokom prevoza, može ih u roku od 24 h prijaviti na adresu office@ratar.rs. Reklamacije podnete na ovaj način ćemo detaljno ispitati sa kurirskom službom, ali zadržavamo pravo da ih odbijemo. Reklamacije na fizička oštećenja podnete nakon više od 24 h od trenutka isporuke ne mogu biti uvažene.

Svaka roba na webshop-u ima svoju sliku i opis. Iako smo se trudili da slike i opisi budu verodostojni, ne možemo garantovati apsolutnu tačnost podataka. U slučaju da roba ne odgovara njenoj slici ili opisu sa sajta kupac ima pravo da je vrati, pri čemu će mu kompletna vrednost računa biti nadoknađena.

Ukoliko se dogodi da je lager robe koju ste poručili i platili na nuli, vratićemo Vam novac u punom iznosu koji ste uplatit u roku od 3 dana.

U slučaju kvara u garantnom roku, kupac se može obratiti preduzeću RS Agara Group 2013 d.o.o. kao trgovcu, ili ovlašćenom serviseru koji je istaknut na garantnom listu. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Potrošač prigovor podnosi usmeno u nekom od maloprodajnih objekata prodavca, na papiru ili nekom drugom, potrošaču dostupnom, trajnom mediju, u nekom od maloprodajnih objekata prodavca ili na e-mail adresu: office@ratar.rs, s tim da je potrošač dužan da sporni uređaj dostavi u neki od maloprodajnih objekata prodavca.

Trgovac će, ukoliko potrošač to zahteva, učestvovati u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova (čl.151 Zakona o zaštiti potrošača, Sl.glasnik RS 88/2021).

Brendovi

 

 

RS AGRAR GROUP 2013

 

Bulevar Mihaila Pupina 10 i, Beograd

Novi Beograd

 

Politika privatnosti

Ova web stranica ne koristi kolačiće. Politika privatnosti

Pravilnik o reklamacijama

 

 

 

Novosti

 

Tražimo poslovne prostore u sledećim mestima:

NOVI SAD

PANČEVO

LAĆARAK

PETROVARADIN

BEOGRADSKE PIJACE

IRIG

SREMSKI KARLOVCI

BARAJEVO

SREMSKA KAMENICA

 

Za sve dodatne informacije pozovite sledeće telefone:

022/480-417; 022/480-412;

Pratite nas


DESIGN | TEKOMS